In het huidige tijdsbestek informeren de meeste mensen zichzelf via internet. Daar moeten organisaties dus hun verkoopverhalen presenteren. Daarom zijn content marketing en storytelling de nieuwe trends.

Verwerf een plek in geheugen van lezers met content

Content Marketing is het aanreiken en delen van relevante en waardevolle informatie in de vorm van verhalen. Dit kunnen verhalen zijn in de vorm van video’s, films, teksten et cetera. Studio Zingever helpt u als copywriter graag met de tekstproducties. Met deskundige teksten kunt u inspelen op de vragen en behoeften van internetters en zich de specialist tonen op uw vakgebied. Goede verhalen die problemen oplossen veroveren een plek in het geheugen van lezers. Zodat ze later bij een specifiek product of expertise direct aan uw organisatie denken. Wanneer u verder regelmatig content publiceert, bouwt u in korte tijd een omvangrijk relatiebestand op. Bovendien beloont Google websites die regelmatig met nieuwe content komen met een hogere ranking.

Storytelling: feiten zijn inwisselbaar, verhalen raken het hart

Content marketing gaat dus uit van de kracht van een verhaal. Door de kunst van het verhalen vertellen (storytelling) goed te bedrijven, worden bedrijven onthouden. Want om een echte band met mensen op te bouwen, heeft u verhalen nodig. Ook in het zakenleven. Natuurlijk zijn de cijfers en feiten in de zakenwereld van groot belang, maar feiten zijn vaak ook inwisselbaar. Terwijl verhalen het hart kunnen raken. En als u eenmaal het hart van een klant heeft veroverd…

Zonde om niet te vertellen

Ondernemers zitten vaak vol met schitterende (verkoop)verhalen. ’t Is toch zonde om deze niet wereldkundig te maken? Studio Zingever helpt u met plezier!

Pakkende teksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Wilt u meer omzet? Dan moet u communiceren. Dit kan o.a. via pakkende teksten / reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood…? Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht beoefent het ambacht van copywriting dagelijks en helpt u graag! De teksten zijn altijd doelgericht en offerte-ontlokkend geschreven, ze moeten de opdrachtgevers immers simpelweg extra offerte-aanvragen en omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin.