Met persberichten bouwt u op een goedkope manier (lees: free publicity) naamsbekendheid op. Op termijn leidt naamsbekendheid tot nieuwe klanten.

Nog meer voordelen zijn:

  • Redactionele artikelen in vakbladen worden als geloofwaardig en betrouwbaar gezien.
  • Groot bereik en elk nieuwsbericht heeft kans op plaatsing in meerdere vakbladen/op verschillende vaksites.
  • Bereik eenvoudig te vergroten via social media en e-mailnieuwsbrief.
  • Positieve en inhoudelijke publiciteit.
  • Goed voor imago.
  • Na plaatsing extra websitebezoekers.
  • Geschikt als nieuwsitem voor uw website, waarna Google uw site een hogere ranking geeft vanwege meer actuele en relevante content m.b.t. de zoekwoorden.
  • Meerdere persberichten zorgen voor nieuws-oeuvre op Google, dus veel informatie voor potentiële klanten.
  • Goedkoper dan advertenties.
  • Goede verhalen nestelen zich in geheugen.

Geen plaatsingsgarantie

Maar, naast deze reeks voordelen kan tekstbureau Studio Zingever nooit de garantie geven dat het persbericht daadwerkelijk geplaatst wordt. Wel is de plaatsingskans bij een nieuwsfeit gewoon groot. De vakpers heeft immers ook baat bij vernieuwend en inhoudelijk vaknieuws.

Geplaatste persberichten

Studio Zingever heeft daarom legio voorbeelden van geplaatste persberichten, zie hieronder.

Persadressen te koop

Bij het versturen van de persberichten gebruikt copywriter Studio Zingever een database met alle actuele redactieadressen van alle Nederlandse vakbladen. De persberichten worden dan ook goed geplaatst. Voor € 1,-/per adres kunt u per branche een database met alle vakpersadressen bij Studio Zingever opvragen. Klik hier voor meer informatie.

Kosten

Klik hier en bekijk de prijzen voor het schrijven en versturen van persberichten.

Voorbeelden

Pakkende teksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Wilt u meer omzet? Dan moet u communiceren. Dit kan o.a. via pakkende teksten / reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood…? Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht beoefent het ambacht van copywriting dagelijks en helpt u graag! De teksten zijn altijd doelgericht en offerte-ontlokkend geschreven, ze moeten de opdrachtgevers immers simpelweg extra offerte-aanvragen en omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin.

Zin in persberichtzinnen?
(06) 19 66 24 16 info@studiozingever.nl