Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht schrijft pakkende reclameteksten. Dit varieert van e-mailnieuwsbrieven en webteksten tot persberichten voor bedrijven. De teksten zijn doelgericht geschreven en moeten de opdrachtgevers simpelweg extra offerte-aanvragen en meer omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin. Kees van Vlastuin is de oprichter, eigenaar en tekstschrijver van deze eenmanszaak.

Reclameteksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Sommige zaken in het leven zijn eenvoudig. Wanneer u bijvoorbeeld meer omzet wilt behalen, dan moet u uw verkoopverhaal vertellen. Om zo naamsbekendheid op te bouwen, nieuwe klanten te winnen, huidige klanten te binden en eventueel werkzoekenden een baan te bieden. Dit communiceren kan onder andere via reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood? Daarom ontzorgt Studio Zingever u met plezier! Een pakkende tekst schrijven is ook gewoon een vak. Studio Zingever beoefent dit vak dagelijks en dankzij deze ervaring groeit het vakmanschap eveneens met de dag. Tevens slaagt de Dordtse copywriter erin om het tekstdoel (extra omzet genereren voor opdrachtgevers) vaak te verwezenlijken, omdat:

  • persberichten simpelweg de naamsbekendheid vergroten en nieuwe klanten opleveren;
  • e-mailnieuwsbrieven voor klantenbinding zorgen met uw vaste (en best betalende!) klanten;
  • Google uw website een hogere ranking geeft, wanneer u de bovengenoemde twee tekstsoorten als webtekst / content op uw website plaatst;
  • één internettekst een veel groter bereik heeft dan één verkoopgesprek.

Bereik internettekst groter dan verkoopgesprek

Juist in het huidige tijdsbestek maken reclameteksten het verschil. In de eeuw van onze ouders moesten vertegenwoordigers hun verkoopteksten vooral live brengen. In de eeuw van onze kinderen is het bereik van één reclametekst op internet veel groter dan van één verkoopgesprek. Ter illustratie:

  • in 1995 was het internetgebruik in Nederland nog maar 1,2%;
  • in 2012 was dit 92%.

Er liggen nu dus vooral op internet kansen om bestaande en nieuwe klanten te binden. Mensen informeren zichzelf volop via internet, met deskundige teksten kunt u hierop inspelen. Daarom zijn content marketing en storytelling de nieuwe trends. Door regelmatig content te publiceren, bouwt u in korte tijd een omvangrijk relatiebestand op. Bovendien beloont Google websites die regelmatig met nieuwe content komen met een hogere ranking.

Schrijven voor groei

Dus terwijl u hard werkt aan uw core-business, probeert tekstbureau Studio Zingever met het up-to-date houden van uw webcontent en via persberichten en nieuwsbrieven (die ik promoot via Facebook, Twitter en LinkedIn en desgewenst op uw site plaats) meer offerte-aanvragen en websitebezoekers voor u te creëren, waarna uw omzet zal groeien. Studio Zingever schrijft om uw onderneming te doen groeien en bloeien (en als het even kan om werkzoekenden aan werk te helpen).

Wilt u meer informatie over Studio Zingever?

Klik op de onderstaande woorden voor meer informatie over:

Pakkende teksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Wilt u meer omzet? Dan moet u communiceren. Dit kan o.a. via pakkende teksten / reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood…? Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht beoefent het ambacht van copywriting dagelijks en helpt u graag! De teksten zijn altijd doelgericht en offerte-ontlokkend geschreven, ze moeten de opdrachtgevers immers simpelweg extra offerte-aanvragen en omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin.